omveisreist

Nå er jeg hjemme i virkeligheten med sne og vind og fly som nesten måtte lande i Lakselv, men heldigvis slapp vi det for jeg synes en sekstimers busstur når man egenltlig skulle vært hjemme er så demotiverende.
Jeg dro med syvtimerstog fra Bergen til Oslo, til yngste blad Figenschou, som er morsom og rar "Hm. Æ trur det e hær æ bor. E det hær æ bor? Æ trur det e hær æ bor? Ja! Nøkkeln passa! Det e hær æ bor!" og vi har kjøpt julegaver og laget kakao og stått opp grytidlig og tatt buss, og så har vi tatt fly, og Solveig fløy rundt helt ureglementert uten legitimasjon og feil billett og rar bagasjlapp og alt gikk strålende, og jeg røsket løs en del av flyet og det var ikke meningen, men flyvertinnen sa den tar vi bare og klasker på plass igjen og nå er det hjemme hjemme hjemme.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men korssen e han..være altså..

frk. Figenschou sa...

snevær, snevær.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...