høh. Oppdatert.

Nå har jeg fått en mail fra det svenske samordna opptak, med den riktige adressen.
Det var ingen av adressene som sto i mailen de sendte meg aller først.

oppdatering:
Litt senere på dagen hadde jeg behov for å logge meg på Mina Sidor, for å dobbeltsjekke noe. Jeg skulle da bruke epostadressen min. Det sto i mailen min. Så det forsøkte jeg meg på. Da fikk jeg beskjed om at det ikke fantes noen konto for det brukernavnet, men jeg kunne trykke HER og skape en. Jeg gjør det og skriver inn epostadressen min. Og får melding om at den epostadressen kan jeg ikke bruke, for det finnes allerede en konto på det brukernavnet.

Gud hjelpe meg. Hva ER det de holder på med i Sverige?
Dette minner meg veldig om da jeg forsøkte å flytte til Finland.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...