å hvor dan skal det te gå

Nå sitter jeg inni varmedressen min på verkstedet og er egentlig ganske varm! Det var en behagelig overraskelse. Jeg vurderer til og med å ta av meg enten ullegenseren eler fleecejakka.
Jeg skal rydde litt her, vi får elektrikerettersyn i morgen, eller elektrisitetsettersyn kanskje heller, elektrikere ser nok etter seg selv og trenger vel ikke komme hit for å gjøre det.
Vi har lysbryterne i en eske ved døra, og det er vel ikke helt som det skal være. Det blir jeg som skal ta ham i mot, og det nervøser meg litt, for jeg er jo akkurat like ansvarlig som alle andre men jeg kom jo nettopp hit og det er jo sånn at jeg er litt oversiktsredusert av den grunn, jeg mener, det er rimelig stappa her.

Huff.

Jaja.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...