Jeg vil ikke si at det der elektroettersynet var så skummelt. Det var bare Are fanfare som hadde fyrt meg opp ved å drive å gjemme forskjellige ting, og gitt meg inntrykk av at det kom til å bli suring og grining, men det ble det slett ikke.
Elektriker og utleier kom og banket på, utleieren sa hoi, sparer dere på strømmen? (jeg sto jo der i varmedress, lue og hansker) men før jeg fikk svart sa hun nei, det er sant, her er jo ikke radiatorer.
Og så diskuterte de om man kunne ha en type varmepanel i taket, og hvor det var lurt å sette inn nye stikkontakter, her kom jeg med innspill, og ingen roping og brøling for lysbrytere i kasser ved dørene, og alt fint og kjekt, så gikk de. Og så sa de at det var lov å ha på oljeovnen om natten hvis den sto rett i stikkontakten og ikke tau på tau bortover.
Og dett var dett.
På mange måter for den dagen, etter det gikk jeg hjem for det var så kaldt, jeg skulle mest sitte og skrive på datamaskinen, og det kan jeg gjøre hjemme, ermene på varmedressen trykker på andre bokstaver på tastaturet enn fingrene gjør.
Så sosa jeg bort hele dagen hjemme istedet for å jobbe, jaja, og i dag skal jeg være hjemme også, for jeg orker ikke være så kald, eller tjukk, så jeg krysser fingrene for arbeidslysten.
Ellers vil jeg berolige med at jeg er klar for sjettefebruar, jeg har tatt opp bog og planlegger bidos, så ikke bekumre.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar