taggete

Jeg har blitt tagget, og for dem som ikke vet hva det er (pappa) så betyr det at noen (anne) har gjort noe morsomt på sin blogg om de vil at jeg skal gjøre på min. Greia her er at man får et sett med spørsmål, som man skal svare på med meldinger i innboksen på telefonen sin, tilfeldig utvalgt (man lukker øynene og teler til fem). Bare at jeg har slettet alle meldingene i innboksen min så jeg måtte bruke utboksen.
Da ble det sånn


-Hva sier du til sjefen når du kommer for sent på jobben ?
jeg må planlegge litt skjønner du. og gå tilbake bort på jobb. orker ikke sitte der og kope, har ikke varme i lokalet


-Hva forbinder du med ordet "husarbeid" ?
jeg tror de vet hva de snakker om. tror det er som en lampe. det blir DEILIG tror jeg


-Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for sent at det er tomt for dopapir ?
æ e nu glad for det


-Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen ?
hjemover nå

-Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du ?
helt fantastisk, gode fargevalg. Du må fortelle mer når jeg ringer og skal snakke om savioprodukter, om en uke eller tre

-Hva er din beste sjekkereplikk ?
ligger det en sånn liten bankkalulator ved siden av datamaskinen din?


-Hva sier du hvis din kjære spør "vil du gifte deg med meg?"
middag hos pappa fire i morgen. eneste som passet alle.

-Hva har du å si til ditt forsvar ?
ut i kveld?


Og så skal man tagge noen andre, sånn at de gjør akkurat det samme, men nå har alle brevvennene mine gjort dette allerede så det er ingen igjen å tagge.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...