dokumenterer

Hadde jeg vært litt smartere, så hadde jeg ikke nevnt det der med 2000 innlegg. For da kunne jeg bare varslet bloggens nært forestående åtteårsdag, fått masse skryt, feiret bloggens åtteårsdag, fått masse skryt, og SÅ kunne jeg sagt og vet dere, dette er innlegg nr 2000! Og fått masse skryt!
Men så lur var ikke jeg.

I dag tar jeg bilder. Av en ting jeg har laget som er så tynn at den nesten ikke finns. Og det sier seg selv at det ikke er så enkelt å få bra bilder av noe sånt. Dessuten er ikke lyset det beste. Altså, det sner og er litt grått det der som kommer inn gjennom vinduene. Nå har jeg jo verdens mest fænsi taklys da, man kan stille farge og styrke. Utropstegn.
Og jeg som har trykka og trykka på den blå knappen på panelet for å få det litt kaldere her. Hadde lyset vært på mens jeg trykka hadde jeg vel skjønt det, men nå var det nå av da.
Jah. Jeg er jo ingen fotograf men det kommer seg vel kanskje.

Forøvrig: den beste måten å få det litt kaldere på, er å åpne vinduet.
Såvidt jeg vet. Kanskje finnes det et fænsi panel for sånt også, men jeg vet ikke hvor det evt er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer!

frk. Figenschou sa...

hehe, takktakktakk!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...