ja nei selvsagt ikke problemfritt.

Åh, data.

Jeg skal innstallere et antivirusprogram. For mac. Fra nettbanken min. McAfee.

Og det går jo selvsagt ikke. Jeg har ikke engang kommet til innstalleringen, jeg klarer ikke å laste det ned. Jeg får bare beskjed om at McAfee ikke klarer å finne Ubuntu, men hvorfor tror de at de skal klare å finne Ubuntu når jeg har sagt at jeg har OS?

Så jeg har kontaktet support, som sier at den ene maskinen er for gammel og at den andre får problemer fordi dette er via DnB. De har omdirigert meg sånn at vi unngår Ubuntu-problemet, istedet får jeg Ukjent Problem Oppsto. Da var vi like langt alle sammen, men nå gjenstår det å kontakte amerikansk kundesupport for det er visst det som" jobber med mac".
Og de bor jo i Amerika. Og vel gjør internett verden mindre men det eliminerer ikke tidssoner. Så jeg må kontakte dem natterstid når de har arbeidstid.

Alt var lettere før mac begynte å pådra seg viruser.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Huff og huff, kjøp pc!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...