man stipendierer!

Dette går ganske bra.
Jeg har et rom, og det finnes et kjøkken, og kaffen er gratis.
Og hvis jeg vil ha noe mer i rommet, for eksempel en bokhylle, så kommer de med det. Eller to krakker. Og om man ikke vil ha den grønne sofaen så tar de den ut.
Fantastisk.
Jeg er bare redd for at de skal begynne å kreve noe av meg tilbake. For eksempel at jeg skal lage kunst eller noe.


I dag tok jeg alle pinnene mine, absolutt alle, og stablet dem. Det ble kanskje ikke det beste jeg har gjort.

Men jeg har ganske mange pinner!
Da jeg var ferdig ringte jeg verksmesteren på Konstfack og hørte om jeg ikke kunne få komme og rote litt i kappkassene. Det fikk jeg. De har bra pinner på Konstfack. Og en bra verksmester. Men jeg tror kanskje jeg trenger noe som ikke er pinner også. Derfor gikk jeg nettopp en tur, for å se om jeg kanskje kunne finne noe spennende. Jeg kom litt ut av det og kom hjem med årets første is.

Nå skal jeg destable.


Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...