Hallo ja?

Jo men dere husker alle de der vitsene og vitsetegningene som kom når handsfree ble vanlig, sånne "nei han er ikke gal, han snakker i handsfree" eller, "ja han er gal men vi ga ham en mobiltelefon med handsfree så nå er det ingen som merker det lengre"?
Ja, hahaha.
Men i går på vei hjem gikk jeg forbi en dame som satt på en benk og snakket livlig i telefonen. Og jeg vet ikke helt hva det var som fikk meg til å snu meg idet jeg gikk forbi, men hun hadde ingen telefon i hånden. Hun holdt bare hånden tom opp til øret.

Så, ringen er sluttet, eller noe sånt. Eller kanskje helst en mer snerten avslutning enn dét, men jeg kom ikke på noen.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...