trekker tilbake en klage

Jo, dere vet den der vekkerklokka som jeg har klaga så mye på? Den som snoozer med litt over tyveminuttersintervaller? Jeg har jo forbannet den for denne langsnoozingen, to ganger snooz og så har du sovet i tre kvarter. Jeg skrev engang at "det er ikke en vekkerklokke det er en forsovelsesklokke!"
Håpløst. Håpløs vekkerklokkedesign!

Men i går oppdaget jeg at man kan stille slumringen selv. Det er altså jeg som har satt den til å ringe med 23minuttersintervaller. Selv. Riktignok uten helt å ane hva jeg gjorde og hva jeg stilte på, men likevel. Jeg burde nok innsett det.
Ikke engang vekkerklokka si skal man få være langsint på.

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kan du ta en titt på min klokke også? Den snoozer med ni minutter, det er også for lenge.

frk. Figenschou sa...

det er bare å trykke mange ganger på den knappen du ikke vet hva er til!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Aha! Ha ha ha, må finne den knappen da.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...