woho ho ho!

men i dag! i dag er jeg oppe og spretter! og jeg blir halv sytti! på ordentlig altså, jeg har jebbursdag.
vi skal ta fergen inn til sentrum og kjøpe artige og fine ting til meg både fra the Stig og the Svig(ers) og fra mine egne 2-3 foreldre. voi herran loid.
jeg vet med meg selv at jeg har en tendens til å gå litt hardt ut når jeg endelig er oppe av sengen så jeg skal ta det litt med ro og gå og spise kake hver gang jeg kjenner meg litt slapp. eller kanskje helst før jeg kjenner meg litt slapp.
og så skal jeg kjøpe kjole. eller ytterjakke. og ikke spare pengene til husleie. (joda) (neida)

Jippi!

(en annen artig ting er at nå er det 25. april, min dag, og nå er det 25 innlegg igjen til 2000. må jo være et tegn)



5 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Bursdag, hurra, bursdag!!! Det e det artigste som finnes! Hurra for dæ :)

Anonym sa...

Bursdag, hurra, bursdag!!! Det e det artigste som finnes! Hurra for dæ :)

Tenkerbell sa...

Oisann, nu går det jo som bare det!! Og se kor arti æ e på det gamle bildet! Hurra igjen :)

frk. Figenschou sa...

ja æ la merke til at du va blidd den gamle dæ igjen. litt forvirranes men veldig trivelig. Hjemmekoselig liksom. sjøl om det e helt feil ord.

A sa...

Gratulerer med vel oversett/overstått. Bursdag er gøy!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...