Rom!

I morrest kom det en veldig trivelig sjåfør fra Lillebil her i Skarpnäck og kjørte pinnene mine inn til Züder. Og dermed var jeg igang. 

Iallefall var jeg igang med å sortere pinnene mine. Det er jo også artig. Jeg oppdaget at jeg har uhorvelige mengder små plater og det er jo dem jeg liker minst å jobbe med.

Og så har jeg oppdaget at en av de andre stipendiatene ikke forstår norsk. Jeg er litt lei av det der. Svensken min svikter meg alltid når det gjelds som mest. Jeg for bare holde meg for meg selv inne på ateliéret i seks måneder så går det vel bra. Jeg har jo pinnene mine.

Og så har jeg oppdaget hvor deilig det er å komme hjem når man har vært borte hele dagen istedet for å ha kontraproduktivt hjemmekontor hele dagen.

I morgen skal jeg oppdage hvordan det er å få jobbet litt utover det å sortere.








 
kontor med grønn sofa

kontor blir verksted uten grønn sofa
  
påbegynt sortering. fant en krakk som var fin til pinnelager. håper ingen tar seg nær av uortodoks bruk av møblementet






1 kommentar:

Nick Muddyfoot sa...

Flott verksted. Minner litt om Monty Pyton utsagnet; " We used to dream about living in a corridor!"

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...