IKKE sant

Faen nå har jeg havnet litt bakpå, jeg kan ikke holde på på denne måten om jeg skal ha skrevet 2000 innlegg innen når-det-nå-var.

I går var jeg på sløydsirkel og fikk tatt ut deler til den blå brokadekofta mi, og fordi stoffet ser ut som det gjør har det nå startet et ukontrollerbart rykte om at jeg skal gifte meg. DET SKAL JEG IKKE. Jeg skal bare sy ei kofte i lyseblå og hvit brokade fordi stoffet kosta 50 kroner meteren. Og om jeg skulle gifta meg, og OM jeg skulle gifta meg i kofte, hvilket jeg ikke har noen planer om, ingen av delene, skulle nok noen andre fått sydd kofta. Jeg ville ikke gifta meg i en avansert potetsekk av blå brokade.
Jeg dementerer altså ryktene her. Jeg har også forsøkt å gjøre det samme på facebook under diverse innlegg men jeg vet ikke hvor effektivt det har vært.

Sukk. Det er farlig å gå på sløydsirkel. Plutselig er man forlovet.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...