Akkurat, akkurat

Når man gjentar akkurat på den måten der blir det litt grønlandsk.
Uansett:

Jeg har nå lånt insektsnøkkel. Jeg vet enda ikke om den passer. Den skal passe, men livet er fullt av overraskelser.
For eksempel som at nå som jeg har kjøpt nytt blandebatteri er det ikke lengre noe galt med det gamle. Men jeg vet jo at i det sekundet jeg leverer det nye tilbake til butikken, kommer det gamle til å bli ondt igjen. Dessuten er det en løgn at det ikke er noe galt, man kan fortsatt ikke stille på temperaturen, men vannet som kommer ut, er passe.
Men det er vel litt typisk for sånne som er onde. De later som om alt er i orden, for SÅ...!
Så jeg lar meg ikke lure. Planen er som før. Bytte.
Nå tror jeg at alt skal ligge til rette for det. Bank i bordet.

Vel. Det blir senere. Nå skal jeg lage litt kunst. Det er jo derfor jeg er her.

2 kommentarer:

underveis sa...

Urbefolkning og magi - er det noe sånt her? Jeg bare spør. Er mye magisk rundt meg også, riktignok. Og jeg er visst ikke urbefolkning....

frk. Figenschou sa...

nja, jeg har jo datakarma fra helvete. men ifølge en datakompis skyldes dét nok heller at jeg har stort hår.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...