Kunstnere og verden

I dag har jeg fått en mail fra en kunstnerorganisasjon jeg er med i.
De vil at jeg skal fylle i et skjema.
Skjemaet finnes elektronisk på nettet. Halvelektronisk, eller det er jo elektronisk, men jeg skal laste det ned, fylle det i, og sende det på epost. Og det er presisert at jeg må bruke Times New Roman og skriftstørrelse 12. Og det skal sendes til en hotmailadresse, noe som får meg til å fnise litt.
Og så er det ingen link til skjemaet, men en beskrivelse av hvordan man finner det. Sånn Gå først til hjemmesiden.... øverst til høyre står det.....under der står det.....der finnes det en fane som....trykk på....litt til høyre for der igjen trykker du på.....og da kommer det ned en rullegardin...ikke trykk på den...går bak... til venstre....der finnes det noe som heter...

Fantastisk. Ser for meg en stillingsannonse med ordlyden "God kjennskap til EDB krevast!".
Eller muligens en jobbsøknad med punktet "kan internett". 


Ikke skjønner jeg hva de skal med det der skjemaet heller.  Og det skulle jeg ønske jeg gjorde. For det spiller jo en rolle. Men man skal kanskje vite det allerede.


Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...