Gnnrgh!

I dag har jeg lyst å skrive et blogginnlegg i kode. Slapp av, jeg skal ikke gjøre det.

Sånn her er det:
1. jeg er kraftig irritert på et menneske
2. jeg kjenner ikke dette mennesket så voldsomt godt, det er mer
3. i en profesjonell sammenheng jeg er irritert
4. jeg har lyst å kaste meg inn i debatten
5. jeg vet det er nytteløst
6. jeg ser at ingen andre gidder heller, på grunn av 5
7. jeg er kraftig irritert
8. jeg synes noen er fette sopt i hodet (se 1.)
8b. det mistenker jeg at veldig mange også synes og at det er derfor vedkommende får fortsette å uttale seg (se 5.)
9. jeg må bare la det fare
10. menne ÅEH!
11. ÅEH!
12. Hvorfor får sånne mennesker så stor plass?

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...