skulle det være sånn her da?

Jeg har nesten sydd en luhkka i dag. Men nå klarer jeg ikke for bare mitt liv å finne ut om jeg har lagt opp holbien på vranga eller ikke, og hvorfor har den en annen farge en resten av luhkkaen?

Man vet ikke at man har holdt på for lenge før man har holdt på for lenge.

Ingen kommentarer:

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...