Ikke akkurat akkurat

Jeg hadde altså:
et gammelt, ondt blandebatteri
et nytt, viljeløst blandebatteri
lokalisert stoppekranen.
og en skiftnøkkel (som viste seg å være for liten)

Jeg har etterhvert gått til anskaffelse av:
en ny skiftnøkkel
en forsikring om at stoppekranen er stoppekran
en unebrakkenøkkel str 8 mm til stoppekranen
(og et gammelt, ondt blandebatteri som plutselig fungerer perfekt)
helg

og da burde jo alt ligge til rette for at NÅ skal det skiftes.
Vel.
På det gamle blandebatteriet er festet til dusjslangen på toppen av blandebatteriet.
På det nye er festet under, under en tupp.
Det vil si at gammel dusjslange på nytt blandebatteri ikke lengre når særlig høyt opp på veggen. Sånn midtveis bare. Perfekt til å vaske øyenbrynene.

Så nå har jeg pakket ned det nye blandebatteriet igjen igjen igjen, og gjør meg klar for den tredje turen inn til menneskenes verden for å gå til anskaffelse av nødvendighet iht skifte av blandebatteri. Enten nytt blandebatteri, eller ny dusjslange. Det som blir billigst.


Og på badet putrer et gammelt blandebatteri med sitt og leverer perfekt dusjtemperatur, hvilket jo gjør motivasjonen så mye mindre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaahahaha

frk. Figenschou sa...

mahaha sjøl. jeg holder deg delvis ansvarlig.

paaskeharen sa...

Blir bra blogging:) Vurdert rørlegger?

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...