I skogen skulle være fest for

Jah. Da var jeg i Stockholm igjen og skal være her en ukes tid. Og her løper nazister rundt og banker opp samer i skogene, så man får vel være glad for at man ser så norsk ut, men hva skal vi gjøre med disse menneskene? Syv gutter mot en jente, stakk av når en mann kom forbi.
Luske rundt i skogen og banke opp folk som ser fremmedartet ut. Herre jedorias.

Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...