En sånn dag.

I dag hadde jeg virkelig ikke lyst å gå på jobb.
Ikke i det hele tatt. Jeg ville være hjemme og sy på kofta til søstra mi, og voiherranloid så lei jeg er av den kofta. Men av en eller annen grunn: heller det.
Men hvordan skal det gå om man begynner å lytte til seg selv? Så nå sitter jeg på atelieret. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg ikke har ting jeg skulle gjort. Blant annet må jeg snart finne opp krutthjulet og komme på titler til arbeidene. Blææh. Vanskelig. Blæææh.
Og pusle litt med noen pinner. Det liker jeg jo. Og lete etter noen mål til et tak jeg skal henge et tau i.
Jo. Man har slikt å gjøre.
Det har man.

1 kommentar:

ALL VERDAS sa...

Eg sluttar meg til: sånne dagar finst både her og der :-) - men me smiler for detom...

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...