If reiseforsikring og slutten på DEN føljetongen

Ja for jeg følte liksom at jeg lot dere henge litt i lufta der og regner med dere sitter hjemme og lurer. Og lurer.

Nuvel. Jeg skrev jo en klage for jeg syntes liksom det ikke var måte på hvor uinformert man skulle bli etter å ha snakket med diverse konsulenter. Og det er jo ca tre måneder siden og til min store underraskelse viser det seg at jeg enda ikke har fått noe svar. Men i mellomtiden viser det seg at reiseforsikringen til DNB er bestitest, og billigere, så da avslutter jeg føljetongen selv og bytter forsikringsselskap.
If ble for uvisst. (der er det et slags ordspill men litt grøtete)

Nå har jeg ikke fler føljetonger. Blandebatteriet fungerer og borettslaget har satt inn en sum svenske penger på kontoen min, tilsvarende det jeg har brukt på internett hos ComHem mens jeg var paria hos Bredbandsbolaget. Det er jo strålende.

Så bank i bordet, jeg kunne gjerne tenkt meg å være føljetongsløs en stund framover.
Skjønt oppvaskmaskinen begynner å oppføre seg litt spesielt.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...