men A leser vel ikke lengre noe særlig blogger.

Jeg drømte at jeg var en slags adelsdame og satt ute sammens med to andre slags adelsdamer ute i en grønn eng. Så kom det en rufsete kråke. Den eldste adelsdamen visst hva slags kråke dette var og sa at den var der for å fortelle sannheten for noen. Den satt litt på hodene til de to andre men valgte å forsvinne inn i mitt hode. Liksom synke inn i det.
Sannheten var at de to andre hadde tenkt å ta livet av meg. Her kunne jeg agert, men jeg var jo utslått på grunn av Kråke i Hodet. De to andre fant fram den hemmelige kniven men var litt redd for at de ble observert og valgte å utsette planen. Heldigvis.

Så var det noe med en enhjørning, ei tømmerrenne med fossefall, og å gå uten refleks. Og en busstur.
De to siste der har liksom blitt faste ingredienser. Jeg drømmer veldig mye at jeg oppdager at jeg ikke har refleks på, eller at jeg reiser en eller annen plass. Det er litt Viggo Valle over det å gå å legge seg.
Stort sett skal vi til Florida da, med fly. Gjerne flycabriolet.
Og er det ikke det så er det med buss i storby. Fra en bussterminal jeg ikke helt finner fram på.

Jaja, dere, livet er en reise. Og den går til Kirkenes. Men ikke om natta.

1 kommentar:

ALL VERDAS sa...

Eit liv utan draum og tullskap, det vart no vel altfor svart
Rasmus Løland

Så sant som det er sagt! :-)

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...