Herrliga London! Herved Takk for jul!

Og dette er noe av det jeg fikk med meg:
"Jeg vil ha en Bølgenspiller tøff og barsk og hoftesmal ai ai, ai ai, en Bølgenspiller er mitt ideal!"
Knut sin julelønsj.
Fredrik tre år som ser et bilde av julenissen i avisen der julenissen har på seg en fryktelig dårlig esso-julenissemaske og Fredrik som sier "Se! Julenissen har kledd seg ut"
Karis BliBlind-teori
Den bittelitt pinlige eller iallefall stillhetssenkende episoden ved julelunsjen hjemme hos familien Figenschou der det viser seg at nyeste tilskudd i familien jobber i sikkerhetspolitiet.
(For dere som ikke er fra herfra: Figenschou-kommunist / kommunist-nordnorge-overvåkning --- det ligger noe der)
Gjennombladningen av mange for meg ukjente Ellisiv Wessel -album.
Nyttårsaften kl tolv ute på hverandaen i Richrd Withsgt 3- og da jeg skal drikke av min selvsagt fortjente champagne og oppdager at oppi der ligger det en svær bit av en rakett og svømmer.
Kirkenes er på grensa til Russland og Finland, det er vi flink å huske på, men Kirkenes er også på grensa til Norge, det må vi ikke glemme.
Kekitalos nyttårstale
Julegavinnpakking
julegaveutkjøring
hvor varmt det er inne overalt


Og mye mer som jeg husker men ikke kommer på

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for sist! Måtte bare inn og sjekke bloggen din igjen, lenge siden sist.
Du skriver veldig morsomt, fortsett med det.
Klem fra Vadsø (Rich.W.gt.3A)

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...