oi

I dag regner det ikke. Vi har vært ute og gått tur, uten å ta med paraply.
I går kjøpte Morten sånn fensi gortxjakke, og i dag er det regnlaust for første gang på 86 dager. Det fungerte jo forbausende br.
Nå har jeg bestillt flybillett, så neste søndag drar jeg til Helsinki.
En underlig ting ved å drive å bestille billetter fra SAS på nett, er at jeg må svare på om jeg er gift eller ugift for å få lov å bestille billett. Menn må ikke det samme, de må bare svare "hr". Hva i all verden har et flyselskap med om jeg er gift eller ikke? Jeg skrev en skarp liten mail til dem, jeg. Forrige svarte jeg "hr" på spørsmålet...men nå som det er utenlandsfaring turte jeg ikke.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...