Men selvfølgelig

Fikk det etterlengtede Letter of Acceptace fra Helsinki i dag. Nå er det fire dager til jeg egentlig skulle vært der, men det har jo blitt utsatt til 29. januar.
Da de mailet meg og sa at de skulle sende meg dette fantastiske brevet, opplyste de om at det ville inneholde "matters of accomodation".
Vel vel.
I brevet står det at jeg må søke Student Housing 3-4 måneder før jeg kommer til Helsinki, og at de ikke kan hjelpe meg utover det. Og et ps om at det er veldig vanskelig å finne noe på privatmarkedet.

Hahaha. Ja da spøker det for Helsinki.
Kjempegreier.

5 kommentarer:

ringringring sa...

pst, jeg hørte om noen som bare dro dit, men det ordnet seg på 1-2-3

Ujevne tanker sa...

Mygådd, det er lenge siden jeg har tittet inn hos deg:-)
Godt nytt år!

Men i allvær'a, - er det mulig? Har du undersøkt noe privat i Helsinki, da?

frk. Figenschou sa...

Bare dro dit. Høh. Har du fulgt med på bloggen min eller? Har jeg noen som helst grunn til å satse på flaksen?

Nu er jeg ute med følerne på det skumle privatmarkedet.

Rållserau sa...

Kan du ikke være så snill å flytte inn hos en dritings, svær finne som heter Pekka - jeg har så sinnsykt lyst til å høre om det. Eller hos Matti Nykkisen! Ojojoj, for noen kjekke blogposter det blir.

ringringring sa...

det er jo så mange innsjøer, så hva med en husbåt? eller kanskje du kan gå ekstremt mye i sauna, og så bare sove over?

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...