jajasannsann

Jeg har klippet av håret. Det ble overraskende lite pent, jeg tror nesten "stygt" er dekkende. Jeg ser litt ut som en slags persillespinoffprodukt, piratkopiert og Made in Slovenia. Men, er det noen av mine ressurser som er fornybare så er det jammen håret. Det er synd man ikke har funnet en måte å benytte seg av dette til energiproduksjon. Det som er litt dumt for meg, rent estetisk da, er at det alltid vokser oppover og utover og blir en parykkball før det blir noe lengde å snakke om. Jaja. Akkurat det er jo en familieforbannelse, på linje med nysing.
Jeg tror, i eftertidens klare lys, at noe av problemet når jeg går til frisøren er at jeg må ta av meg brillene.

Helsinki kanskje kan klare (nei, jeg kanskje kan klare) å finne en hybel likevel, men vi får se, den muligens ikke er i Helsinki engang. Jeg bare krysser fingre.
Som om det skulle hjelpe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sætt me bilde

frk. Figenschou sa...

Det blir ikke aktuelt.

Anonym sa...

BILDE; BILDE; BILDE; BILDE!!!! osv.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...