Åh, om dere kunne hørt kjøleskapet mitt nå. Det holder en fantastisk rytmekonsert. mm- dagga-dagga-dagga mm M! M! dagga-dagga-dagga! Og om natta spiller det elgitar. Jeg har forsøkt å filme det mens det holder på, men foruroligende nok fester ikke denne lyden seg på teip.
Nå, det var ikke det jeg skulle snakke om, og det har jo heller ingenting med Venke Gønges å gjøre.
Når jeg kommer på jobb, skifter jeg til arbeidstøy. Det blir litt hopping på gulvet med en fot i arbeidsbuksa og en fot på en flattrykt sko og den...eh, tredje foten, på gulvet istedetfor på den andre flattrykte skoen som ville vært å foretrekke, og sånne saker. Dere vet. Alle vet. Siden jeg jo uansett går i flere lag ull har jeg i en tid pleid å gå i skjørt bort på jobben, som er enklere å skifte seg ut av, men Wenche Foss, vet dere, hun kjører jo faktisk i slåbrok til Teaateret. Så nå gjør jeg også det. Bortsett fra det med bil, slåbrok og teaater. Men jeg gidder ikke lengre å ta på meg klær som skal være mellom ullundertøyet og kåpa det kvarteret det tar å gå på jobb. Fungerer utmerket. Takk, Wenche.
Videre kan jeg jo ta med at av min mor har jeg lært at man aldri må stole på en katt, av min far at det finnes ikke dårlig verktøy, og av min søster at høyresiden er den siden man blunker raskest på. Farmor lærte meg å spille Casino og bestefar å jukse når jeg la kabal. Så nå er jeg godt rustet for videre livsførsel.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar