fru og frk figenschou kommuniserer

Jeg forsøker å snakke med min mor over gmailchatten, et nytt og nyttig verktøy, noe vi forsåvidt har prøvd på før:


meg: BØ!

50 minutter
18.47 ranfig: BØ sjøl
meg: håh
18.48 alt vel i kirkenes?
ranfig: du takk for dn.skal lese vinsidan
jævla uvær her
meg: ja og fredag og lørdagsbilagan e åsså arti
så kan han knut få ræsten
18.49 ranfig: chatte vi nu?
meg: det e det vi gjør
ranfig: å, første gangen min! 1)
i mårra træff du mæ på feizbuk siden æ klarte chattinga
18.53 meg: feizbuk!
voi og voi
ranfig: ha det
meg: ....eh, ha det





1) hukommelse er ingen verdsatt egenskap i min familie

3 kommentarer:

Bergljot sa...

Artig:-) Mor mi debuterte også på chaten i går, på facebook. Hun synes det går mye greiere nå som hun skjønner at hun må trykke "enter" for at jeg skal se hva hun skriver...

frk. Figenschou sa...

hahaha!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha, ha, herlig!

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...