Jeg klager ikke.

Det er blitt stas å være på verkstedet igjen. Det er utrolig hvor mye temperatur har å si. Jeg står i soldelen av verkstedet og er varm og glad og koper i vei og drikker kaffe mens arbeidet faller på plass i hodet mitt. Eller så faller det på plass på arbeidsbenken. Macen er fortsatt på reperasjon så den forstyrrer ingen. Varmedressen ligger på en stol. Og igår så jeg tilogmed en torsk eller en ødelagt hai fra Nygårdsbrua.

2 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Hva var det som var ødelagt...?

frk. Figenschou sa...

nakken, og stedssansen.
Den svømte helt oppe i overflaten, det er jo ikke torskelikt.

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...