joda, joda

I dag har jeg:
våknet med en overkjeve og underkjeve som ikke lengre helt passer sammen i front
avstøvet gulvet
kjøpt ny datamaskin til pappa på det store skumle internettet, etter skiftende kriterier
forsøkt å rekonstruere oppskrift på skillingsbolledeig over telefon med min mor
oppdaget at oppskriften på skillingsboller er i boka med familiens oppskrifter jeg fikk av mamma til jul
satt skillingsbolledeig
lest sovjetisk sci-fi
forsøkt å rekonstruere tilgang til nettbanken min, over telefon med velvillig kundekonsulent, som skjønner at man ikke nødvendigvis husker siste transaksjon når nevnte transaksjon var før jul

nå skal jeg ut å måkke av benken sånn at vi kanskje kan drikke kaffe der

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...