OG en død torsk

Det glemte jeg å si, det var også en død liten torsk som lå på bunnen med gjellene på vidt gap.

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Er det veldig klart vann i Bergen, eller er brua veldig nær vannet? Utrolig hva du klarer å fange opp! Er særlig imponert over at du klarer å identifisere torsk på avstand (ålen skulle jeg ha klart. Og sjøstjernene også). Håper Fiskerjenten får en fin påske;-)

frk. Figenschou sa...

ja men torsk er lett. hadde det vært en lyr foreksempel hadde det bare vært "en fisk". Og det er veldig grunt under broa, derfor blir det veldig klart innimellom og lett og se.

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...