dzzzzt

jeg begynner å glede meg til å flytte til stockholm

akkurat nå er det altfor mye stress til å overskue det praktiske (leilighet, flytting, tingene, t-bane, residencien i berlin, landskappleik, bursdager, gaver) så jeg ser bare lyset i enden og ikkenoe til tunnellen- hadde jeg sett den hadde jeg avsvimtes tvert.
Det er ikke så stas å pakke når man er syk og må tvinge seg tilpers men det må bare gjøres og nå er det meste i pakker etter ruten og det er vaskingen igjen, her var ikke så rent da vi flyttet inn så standarden er overkommelig og vil høynes. Verkstedet er pakket ned. Må støvsuges.

Det blir fint å bo i Stockholm.
Mannen hvis navn ei må nevnes har kjøpt guidebøker og kart og ligger på sofaen bak pappeskestabel og leser høyt. Eller. Framsier bruddstykker av tekst.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...