Iallefall:

jeg ser at jeg ikke har blitt noe verre til å merke pappesker. Det har nok aldri vært noe talent. Vi pakker i de samme eskene flytt etter flytt. En av dem, en monitorekse til en monitur jeg aldri har eid, tror jeg at jeg har flyttet i siden jeg gikk på folkehøgskole. Ved forrige flytt kasserte vi en gul eske fra Detsche Post, det var nesten litt vemodig. Men det er tross alt nesten ti år siden vi bodde i Berlin, så den hadde vel avtjent verneplikten samt rep.- og veteranutkallelser.
Iallefall.
I dag pakket jeg i en eske, som i likhet med alle de andre gjenbrukseskene er merket med hva de innholdt ved forrige flytt. Denne var merket
"nå kom jeg helt ut av det. papirer?"

Var på verkstedet i dag, panikken la seg litt, men the Stig fikk desto større panikk. Muligens trdde han jeg har drevet og tegnet. På post-it lapper.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...