Stokke holmen eller gøte borgen?

Nei, ikke vet jeg ikke.
Men tenkt at alle er så snille. Jeg bare plukker ut folk fra skolenes hjemmesider, hvis det ser ut som de gjør interessante saker, og så sender jeg mail og sier hei, du , har du det kjekt på skolen eller, og så sender de lange utførlige svar og sier og bare spør mer altså.
Det eneste som er dumt er at de virker omtrent like fornøyde. I går fik jeg svar fra en på Konstfack, og da ville jeg dit, og i dag fikk jeg svar fra en på HDK, og nå vil jeg dit.

Luggen er utover hele hodet og skjønner ikke at den ikke kan få være krøllete, sånn som resten av håret, den må være rett. Det var finest hos frisøren.

Og så har vi sittet ute og solet oss. Eller, vi drakk kaffe da, men det er ingen forskjell på aktiv eller passiv soling.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...