jo, jo

Det er ikke så lett dette med svenskpreget boligjakt, men jeg har den nye fine panneluggen min og lar meg ikke vippe av pinnen. Vi har fått ett svar på svar på annonse, med spørsmål om økonomi, fritidsinteresser, hvor i Norge vi kommer fra, tidligere leieforhold, grunnen til at vi flytter til Gøteborg mm. Man svarer som best man kan.
I går traff vi min fine venninne Cecilia, som går på HDK og som plutselig sa Om du kommer inn på Konstfack, då tycker jag du ska gå der.
Kjempegreier.
Her skal det ikke være lett å ta en avgjørelse!

Det morsomme eller egentlig rare er at mannen hele tiden har sagt at jeg godt kan ombestemme meg enda, om jeg kommer inn i Stockholm. Jeg prøver som best jeg kan å velge Gøteborg, jeg, men det fungerer ikke så bra. Det er iallefall endel motstand.

Om jeg kommer inn i Stockholm, velger jeg det stedet der jeg først finner meg en leilighet.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...