Gøte stokken eller borge holmen?

Nå er det vannmelonsesong! Hurra!

Noen synes jo det er litt slitsomt å spise vannmelon på grunn av alle steinene, jeg synes de er for små til å bry seg med, men jeg har engang spist julemiddag med en brasilianer, og juledessert er multekrem, og hun stakkars spytta ut alle multefrøene (multesteinene!) og la dem pent på servietten.
Hun forbrente nok fler kalorier på den desserten enn hun fikk i seg.
Hun må jo være oppvokst på pudding, væske og mousse.

Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...