Jeg gjør mitt beste

Jeg prøver å sikre meg at jeg iallefall blir innkalt til intervju der jeg har søkt master, så nå har jeg bestilt tur til Gdansk i den perioden intervjuene skal foregå. Så har jeg gjort mitt.
En periode hadde jeg faktisk kjøpt to turer til Gdansk, denne og en til, som går i en periode som ikke krasjer med noen eventuelle intervjuer, men jeg bestemte meg altså for å beholde turen som vil krasje. For sikkerhets skyld.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja hvorfor skulle det ikke slå til, det er jo som regel slik det går med en stakkar..

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...