jesus, kafka. Jesus.

Fikk en lang mail fra studera.nu i dag, med svar på alt jeg har lurt på om mitt cover sheet.
Og en hel masse annet, det viser seg nederst på mailen at de ikke egentlig har svart meg, de har sendt ut en generell mail med svar alt som kan gå galt når man forsøker seg på studera.nu.

Men. Blant annet står det i denne mailen, at arkene som skal sendes med cover sheet, skal legges i en spesifikk rekkefølge. Det har jeg ikke gjort, for det står hverken på Mine Sider eller i mailen jeg fikk da jeg opprettet søknaden på Mine Sider (minA sidOR), der det sto hvordan jeg skulle gå fram.
Og. Så skal man UNDERSKRIVE på det helvettes cover sheet. Og hvor står det? Om det er så jævla viktig kan man jo lage en linje som ser ca sånn her ut
sign:____________________
på det satans jævla arket!

AAAAArrrrrrrrrrgh!

Jeg sendte arkene på nytt i går, ikke underskrevet og ikke i rekkefølge, og nå lurer jeg på om jeg skal sende bare omslagsarket, men denne gangen med underskrift.
For det står også i mailen at om man sender for mange ark til dem blir det bare rot og de kommer helt ut av det.

2 kommentarer:

A sa...

Om du sender dei for mange ark slik at det blir berre rot og dei kjem heilt ut av det, så høyrest det ikkje ut som det er stor forskjell frå korleis det er no...

frk. Figenschou sa...

nei, men det er jo meg det går utover til syvende og sist. Alle ark må være der innen den 15, lurer å om jeg bare skal signere og sende. Eller ikke. Galt blir det jo uansett.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...