Dragen

neida så. Jada.
maila Taik, i går, der jeg var utvekslingsstudent, om engelsktestkravet deres, om man er svensk trenger man nemlig ikke ta engelsktest, så jeg måtte jo høre om man ærlig talt måtte bevise at man ...dere skjønner. Men det må man. Som nordmann.

Interessant nok, ettersom jeg jo slutta der i min tid fordi ingen av finnene ville snakke hverken engelsk eller svensk.

Men egentlig vil jeg jo ikke gå der engang, jeg ville bare krangle, tror jeg, ettersom alle mailene jeg får fra studera.nu er på donotreply@.
Så jeg kasta meg over Taik, der svarer iallefall en stakkars studentkonsulent.

Jeg har lyst å gå på salg. Men jeg kommer nok over det.

3 kommentarer:

paaskeharen sa...

Du får selvsagt lang færre kommenterer enn du burde få. Kommenterer er en av de beste tingene med å blogge. Eller det synes ihvertfall jeg.

paaskeharen sa...

Dette hører med til debatten i innlegget over. For den våkne leser.

frk. Figenschou sa...

ahhhh...

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...