schmåig.

Jeg er forsmogget. Vi bor på møhlenpris, og jeg vet ikke hva det heter i skrift men: det e ei deilla.
Så alt som virvler rundt av luftskit havner her, og det kviner i halsen når vi åpner vinduet.
På radioen ble det sagt at det bare var plagsomt for de som har astma og allergier, men drit og dra. Det er plagsomt for alle. Om ikke akkurat farlig, det er greit, man plagsomt er det. Øynene renner og halsen hyler, og jeg vet ikke med deg, radiohelseinstituttinnleidedame, men det er pagsomt nok for oss.

Drømte i natt at jeg skulle gjømme meg for et gjeng indianere, så jeg løp rundt i sneen og innså at løpet var tapet, det var sinnsykt irriterende, kanskje det er derfor jeg er så sur.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...