Oppsummering 2009

Oppe til midtenvenstre er det en sånn knapp som heter neste blogg. Hvis man trykker på den kommer man til en tilfeldig blogspot-blog. Jeg har ikke drevet så mye med det, men trefftelleren min viser meg at det er mange som har havnet på bloggen min fordi de har gjort akkurat det. Så jeg ble litt nyskjerrig . Og oppdaget at nå kommer du til en norsk blogg når du trykker. Det var litt interessant!
Men herre jedo rias så mange uinteressante blogger det finnes der ute! Virkelig!
"Her er meg med rød lebestift" "I dag er jeg litt trist, tankene er tunge, men jeg vil ikke blogge om det" (med fullt navn og bilde, deppeblogg, jah, men ehjah, huff, det er jo bra med åpenhet om psykisk helse da) "se så fint det ble med disse serviettene til mitt nye servise!"
Og, jeg, som blogger om ingenting selv, bør vel ingenting si, men jeg synes alikevel min blogg er tusen ganger bedre enn puteroggardinerblogger, eller, selvportrett-med-photoshopfilterblogg, eller
-æh, jeg skal slutte. Folk skal få lov å være folk. Jeg er heller ingen politisk dissident som blogger fra Kina. Men jeg er tross alt frk.Figenschou, jeg skal også få lov å være folk og irritere meg over andre folk.
Det var bare så nedsående uinteressant, det folk hadde å si.
Da er det jo tusen ganger mer interessant å lese om torsken jeg har sett under nygårdsbrua, hva?

Men en god ide fikk jeg, fra en av bloggene. Først hadde jeg tenkt å si at jeg hadde blitt utfordret, men da måtte jeg jo ha sagt av hvem, og så hadde jeg sagt sånn, og nå har jeg blitt utfordret av Petra...jeg har jo ikke nevnt henne før....eh ja så jeg burde vel linket, men jeg husker ikke helt adressen, men dere kan jo google på eh petrablogg nok om det,
eller noe sånt håpløst, jeg skal likevel følge ideen på grunn av mitt enorme kommunikasjonsbehov, som på ingen måte er paret med noe innhold eller kvalitet.

Altså.
Året som gikk!
Kolon!
Avstand. Til Kirkenes og Bergen, alltid på feil plass
Bra! 2009 har vært så bra!
C som gir ti poeng i scrabble, som jeg har spilt enormt mye på nett
Dale, der var jeg på workshop og startet Skole for dissens med tre til
Evner, mine egne, som jeg har tiltro til
Fela mi stakkars har vært ganske ensom i år
Gåing, som jeg bedriver mye av. Grining og, egentlig
Høsten er den fineste årstiden og jeg fikk noen fine høstturer hjemme.
Ikke. Driver mye med det og. Særlig når jeg ser en Interiørblogg
Juksa. Har ikke fiska med juksa på flere år, så den hører ikke hjemme under 2009oppsummering
Kaldt på verkstedet, det har det vært.
Liming har det også vært endel av, men ikke brukt opp literen min med trelim enda.
M...annens egentlig navn.
Overforbruk av resurser, veldig opptatt av det, innenfor designtilnærmingen min. Jesus for en setning.
Pinner!
Q-tips. Lå en ekkel brukt qtips på et bad jeg delte mye i år. Litt mer brukt hver dag.
Rabarbralikør. Med fiken. Klarer jeg og mamma aldri å få rørt ihop.
Saviomuseet. Jobba litt der. Fin kunst. Fint.
Takknemmlig, men ikke særlig tolerant.
Uteliv. Hah. Nesten ingenting av det i fjor.
Verkstedsplass, fra oktober, en lykke.
W gir åtte poeng i Scrabble, som tar mye av tiden min når nettet er stabilt
X-files. Det er som en moderne versjon av X-files, sa Are Fanfare om en serie, så lo vi litt.
Ymmärä. Gjør jo fortsatt ikke det.
Zelda. Spirit tracks var ikke fantastisk bra da.
Æ syns at interiørblogga e fantastisk uinteressant.
Øh, jeg glemte jo å skrive om dremmelen min!
Åte. Gammellaks. I krabbeteina. Pappa sier beite. Men ikke vi innaskjærs, vi sier ikke det.

Ingen kommentarer:

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...