frk figenschou har trykket på NextBlog for mange ganger og har blitt ond i hodet av det

Tihi, ja nå er det en stund siden jeg blogget sist, kjempe lenge, jeg får litt dårlig samvittighet!! men det har vært sykt travelt, jeg har blant annet arrangert home party for jentene!!
Og så har jeg vært å shoppet. Her er bilde av de nyydelige glassene jeg fant på Kosta Boda, alt blir så mye festligere med hekleduk. Jeg eeelsker hekleduker, jeg får ikke nok. Heldigvis fikk jeg noen i presang av min venninne Marte. Tuuusen takk Marte!!!


Det er jo veldig viktig å spise frukt, fem om dagen det må kroppen ha!! Jeg har forsøkt å gjøre det litt lettere å huske på å spise frukt ved å stille dem opp, og så pynter det jo opp! Jeg er ganske fornøyd med resultatet.




Jeg har tenkt lenge på at vi skule ha hatt ny lampe, som får rommet til å se større ut. Jeg var på fire kjøpesentre uten å finne noen. What's wrong whith me? Under er bilde av en jeg ønsker meg, men den er kjempe vanskelig å få tak i!! Ønsker du deg noen ganger ting du ikke får tak i?




Ellers har helgen vært super avslappende. På fredag var vi ute med Martine og Tine, kjempe koselig!! Etter å ha drukket noen drinker hos meg, med festlige rosa sugerør som Martine hadde med, sugerør gjør alt morsommere!, gikk vi ut for å treffe Theo og kompisene hans, og drakk litt flere drinker, hihi. Så danset vi, og langt om lenge tok vi taxi hjem. Lørdagen lå jeg leeeenge i sengen, før jeg sto opp og spiste ristet brød og appelsinjus til frokost, nam!
Så noen episoder Lost, før jeg tok meg sammen og ryddet litt. Gjesp, rydding er kjedelig!

Søndagen var det 14 minusgrader da jeg sto opp i dag. Det fristet ikke mye å gå ut. Isteden fant jeg frem min lyseblå jumbokopp, og fylte den med rykende varm tranebærte. Mmm... deilig!
Koppene kjøpte jeg til halvpris i høst en gang, og teen fikk jeg i julegave sammen med mandler med hvit sjokolade. Mandlene var kjempe gode, kanskje et tips til de som lager godteri selv.

Om mandler med hvit sjokolade blir for hvanskelig, kan man forsøke å tørke nektariner, det er lett og så blir det jo sååå dekorativt!!!


Ikea ble det jo på oss, sjekket ut nytt soffatrekk... jeg er ikke lei det hvite, jeg er lei å vaske trekke, støvesugetrekke osv.... De har dessverre ikke det brunetrekke som jeg hadde tenkt meg, det har visst gått ut av sortimentet... lucky me!! Så vi er i tenkeboksen om det da blir grått istede, men skal det være vanlig stoff eller ull?? tenke tenke....

Nå står vaske maskinen og rumler, for syvende gangen i dag. Jeg vasker flere maskiner hver dag, det er kanskje litt mye, men jeg vil jo ikke lukte skittent!
s: vasker du flere vaskemaskiner hver dag?

Ok, det var alt for i dag, en deilig kveld til alle sammen!!!

5 kommentarer:

paaskeharen sa...

Stemmer det. Har også forsøkt den funksjonen. Hvis man ikke har noe å si bør man si det på engelsk. Forøvrig finnes det en 'bloggliste' som inneholder de mest besøkte bloggene i kongeriket og det er ikke stort bedre. Jan Slimålsens blogg er et unntak. Sterkt høyreradikal propaganda med høy gøy-faktor.

Fru Skurk sa...

Huff. Først tenkte jeg at "ånei frøken figenschou er blitt hacket", men så leste jeg forrige post og ble veldig lettet. Hurra for dumme folk som god underholdning!

frk. Figenschou sa...

det verste er at her og der har jeg bare klippet fra andre blogger, jeg finner ikke på engang.

A sa...

Vittig! "Neste Blogg"-knappen er litt som å lese kommentarane på nyheitssaker i nettavisene - ein veit at det sannsynlegvis kun dukker opp tullete ting, men klarer rett og slett ikkje å la vere...

frk. Figenschou sa...

det er faktsik en veldig god sammenligning. En kanal for folk som ikke har noe fornuftig å melde, men som insisterer på å melde det.

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...